Ciszewski MSL ekologicznie dla Unilever

150x110

Agencja Ciszewski MSL jest koordynatorem projektu CSR dla Unilever.

Akcja ProjektGospodarni.pl to wspólna inicjatywa firmy Unilever Polska, której partnerem jest Fundacja Nasza Ziemia. Akcja zachęca do pamiętania o drobnych czynnościach, które w efekcie ukształtują silne postawy proekologiczne w polskich gospodarstwach domowych głównie w oparciu o najczęściej wskazywany przez Polaków motywator – możliwość zaoszczędzenia pieniędzy.

Do zadań agencji Ciszewski MSL należy opracowanie strategii akcji CSR, jak również koncepcji i planu działań w ramach ProjektuGospodarni.pl. Program obejmuje takie narzędzia, jak media relations oraz organizacja wydarzeń specjalnych.

Poprzez nasze działania opierające się na kreatywnych oraz skutecznych rozwiązaniach, chcemy pomóc naszemu klientowi w osiągnięciu głównego celu kampanii, czyli zainspirowania Polaków do proekologicznego prowadzenia swoich gospodarstw domowych – mówi Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski MSL.

Obsługą Projektu Gospodarni.pl zajął się zespół, kierowany przez Sebastiana Stępaka. Agencja przygotuje także dedykowane kampanii aplikacje internetowe, które zrealizuje zespół Marty Zielińskiej z Ciszewski MSL Internet. Organizowana przez Ciszewski MSL konferencja prasowa inaugurująca projekt odbyła się 9 maja. Podczas spotkania dr Tomasz Sobierajski, który opiekuje się merytoryczną częścią projektu, zaprezentował wyniki ogólnopolskich badań „Zachowania i postawy ekologiczne Polaków”.

Polacy chętnie angażują się w działania o charakterze ekologicznym, pod warunkiem, że pomaga to ograniczyć wydatki domowe. ProjektGospodarni.pl mający im w tym pomóc potrwa do końca roku. Kolejnym etapem będzie wybór najlepszego gospodarstwa domowego w Polsce, które zarządzane jest w sposób zrównoważony – dodaje Anna Kozerska, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie Unilever Polska

Inicjator akcji firma Unilever oraz jej partner Fundacja Nasza Ziemia zachęcają do odwiedzenia strony ProjektGospodarni.pl i wzięciu udziału w ankiecie, która pomoże określić wzorzec dobrze prowadzonego gospodarstwa domowego, zarządzonego w sposób, gdzie ekonomia jest synonimem ekologii.

Ciszewski MSL pracuje z Unilever od 3 lat. Na początku maja br. do portfolio obsługiwanych przez agencję marek dołączyła Algida.

***

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

Informacje o firmie Unilever:

Firma Unilever to międzynarodowy lider branży FMCG z blisko 90 letnim doświadczeniem. W 2011 roku 99% polskich gospodarstw domowych co najmniej raz skorzystało z gamy produktów Unilevera - marek Knorr, Rama, Lipton, Dove, Domestos, Cif, Algida, Rexona, Timotei, Saga czy Signal. Unilever jest w Polsce liderem rynkowym w kategoriach: środków czystości, herbat, margaryn, lodów oraz produktów kulinarnych takich jak: buliony, jednoporcjowe zupy typu instant, sosy sałatkowe.

Unilever zatrudnia w Polsce ponad 3400 pracowników. Firma posiada cztery fabryki: w Baninie koło Gdańska (produkcja lodów), Bydgoszczy (środki czystości), Katowicach (margaryny i herbaty) oraz w Poznaniu (produkty kulinarne i dressingi). Ponad 20 proc. wyrobów produkowanych w tych fabrykach trafia na eksport. W 2011 roku przychody firmy ze sprzedaży w Polsce wynosiły ponad 3,4 miliarda złotych.

Wizją Unilevera jest podwojenie biznesu przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu działalności na środowisko naturalne. Do 2020 roku firma planuje o połowę ograniczyć ślad środowiskowy swoich produktów, pomóc miliardowi ludzi w poprawie stanu zdrowia i samopoczucia, oraz pozyskiwać wszystkie surowce rolne z upraw zarządzanych w sposób zrównoważony. Cele te i sposoby ich realizacji Unilever ujął w planie „Życie w sposób zrównoważony” ogłoszonym w lipcu 2011 roku.